Reklamacje i zwroty
Prawo do odstąpienia od umowy:
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, konsumentem jest osoba fizyczna.
Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest poinformować Electrotrend o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy drogą elektroniczną na adres e-mail kontakt@electrotrend.pl.
Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Reklamacje
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@electrotrend.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku wysyłki towaru w celu rozpatrzenia reklamacji 14 dni roboczych liczymy od momentu otrzymania produktu.
Czas rozpatrywania reklamacji może zostać wydłużony w przypadku gdy:
a)reklamowany towar jest błędnie opisany;
b)towar podany w formularzu rożni się od zawartości w paczce;
c)artykuły sprzedawane w komplecie nie są zapakowane razem.
Reklamacji nie podlegają:
a) uszkodzenia mechaniczne;
b) towary, których okres gwarancji minął;
c) produkty z naturalnymi śladami ich zużycia powstałymi w trakcie jego eksploatacji (np starcia, odbarwienia);
d) produkty wyczerpane lub zużyte;
e) produkty modyfikowane przez Klienta lub produkty uszkodzone w wyniku próby samodzielnej naprawy przez Klienta;
f) produkty bez opisu usterek i podania dokładnego modelu produktu
W przypadku reklamowania wad akcesoriów oryginalnych, zostaną one odesłane do autoryzowanego serwisu, co może spowodować wydłużenie ustalonego wcześniej okresu 14 dni roboczych.
Sprzedawca nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej]. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Formularz odstąpienia od umowy/reklamacji można pobrać TUTAJ.